dystrybucja ulotek
W każdej akcji "ulotkowej" najważniejszą rolę odgrywa sposób ich dystrybucji. Właściwa dystrybucja ulotek to:
rzetelne rozdystrybuowanie materiałow reklamowych
skuteczne narzędzie do sprawnego i taniego poinformowania mieszkańców określonej przestrzeni geograficznej o produkcie bądź usłudze
Autorski program kontroli dystrybucji materiałow marketingowych:
Informujemy Zleceniodawcę, gdzie aktualnie dystrybujemy ulotki. Istnieje możliwość spotkania się w terenie, w miejscu wskazanym przez Zleceniodwacę i sprawdzenie czy w danej lokalizacji znajduje się dystrybuowany materiał reklamowy.
Szczegółowe informacje na temat dystrybucji ulotek znajdziesz w dziele kolportaż ulotek.
autorski mechanizm kontroli dystrybucji ulotek
1. Poinformowanie Zleceniedowacy, gdzie dokładnie została dokonana dystrybucja ulotek.
2.
Możliwość odwiedzenia ze Zleceniodawcą kilku przypadkowych adresów w celu potwiedzenia skuteczności dystrybucji.
2 stopniowa kontrola dystrybucji ulotek pozwala uzyskać najwyższą skuteczność.
filar skutecznej dystrubucji ulotek, a czynnik ludzki
Filarem skutecznej dystrybucji są:
- polityka wynagradzania kolporterów
-
sprawdzone zespoły kolporterów, których wysokie wynagrodzenie pozwala im na wykonanie dobrej pracy za dobrą płacę
Szczegółowe informacje o polityce wynagradzania kolporterów odnajdziesz w kolportaż ulotek.