dystrybucja ulotek

W każdej akcji "ulotkowej" najważniejszą rolę odgrywa sposób ich dystrybucji. Właściwa dystrybucja ulotek to:

rzetelne rozdystrybuowanie materiałow reklamowych

skuteczne narzędzie do sprawnego i taniego poinformowania mieszkańców określonej przestrzeni geograficznej o produkcie bądź usłudze

Autorski program kontroli dystrybucji materiałow marketingowych:

Informujemy Zleceniodawcę, gdzie aktualnie dystrybujemy ulotki. Istnieje możliwość spotkania się w terenie, w miejscu wskazanym przez Zleceniodwacę i sprawdzenie czy w danej lokalizacji znajduje się dystrybuowany materiał reklamowy.

Szczegółowe informacje na temat dystrybucji ulotek znajdziesz w dziele kolportaż ulotek.

autorski mechanizm kontroli dystrybucji ulotek

1. Poinformowanie Zleceniedowacy, gdzie dokładnie została dokonana dystrybucja ulotek.
2. Możliwość odwiedzenia ze Zleceniodawcą kilku przypadkowych adresów w celu potwiedzenia skuteczności dystrybucji.

2 stopniowa kontrola dystrybucji ulotek pozwala uzyskać najwyższą skuteczność.

filar skutecznej dystrubucji ulotek, a czynnik ludzki

Filarem skutecznej dystrybucji są:
- polityka wynagradzania kolporterów
- sprawdzone zespoły kolporterów, których wysokie wynagrodzenie pozwala im na wykonanie dobrej pracy za dobrą płacę

Szczegółowe informacje o polityce wynagradzania kolporterów odnajdziesz w kolportaż ulotek.